היפתיה - כריית מידע ומודלים שיווקיים

היפתיה hypatia
היפתיה hypatia

שאלות ותשובות

מה זה פתרונות אנליטיים בשיווק?

בעשרים השנים האחרונות חלה מהפכה בתחום המידע ויש הקוראים לכך עידן התפוצצות המידע. חברות קטנות ובינוניות רבות מוזגו ונוצרו חברות ענק אשר איבדו את המגע האישי עם הלקוח ואשר יתרון הגודל היחסי שלהן אינו בא לידי ביטוי בקשרי הלקוחות.

כדי להתמודד עם שני עולמות אלו של מידע רב וצורך במגע אישי עם הלקוח יש צורך בשיכבה אנליטית במערכות המידע הבנויה על Campaign Management וממודלים של data mining (דאטה מיינינג). שיכבה זאת מנותחת ומתפעלת את מערך השיווק כך שאפקטיביות המערך השיווקי עולה וחזון ה"פרסונליזציה" קורם עור וגידים ע"י ניהול קמפיינים יעיל.

.

למה נחוצה כריית מידע שיווקי?

כריית מידע (data mining) שיווקי ובשם אחר כריית נתונים מאפשרת לך לזהות מי הם הלקוחות שלך,להבין את התנהגותם,לצפות אותה ולפנות אליהם בדרך היעילה והכלכלית ביותר. כריית מידע שיווקי יכולה גם לסייע לך בניהול קמפיינים בשיווק ישיר בצורה ממוקדת וחסכונית ככל הניתן, ולהסיק בכל שלב מהי דרך הפעולה האופטימלית שתביא רווח מרבי.

כריית מידע שיווקי (כריית נתונים) מאפשרת לצפות מראש אירועים בלתי מתוכננים אך צפויים – כמו נטישת לקוח, ולפעול בהתאם.

.

למה שלא אשתמש בכלי Reporting  או בכלי OLAP?

יש להדגיש כי כלי איחזור אלו נותנים לנו חיתוכים של עולמות ואינם מתמודדים עם המורכבות של העולמות השיווקיים וההשפעות  השונות של משתנים רבים על המכירה. רק בעזרת מודלים סטטיסטיים מתקדמים ניתן להתחשב בעשרות משתנים בו זמנית ולתת לכל אחד את המשקל הראוי לו כך שיתקבלו התוצאות הטובות ביותר.

תוצאות אלו מוטמעות במערכות ה- Campaign management ובמערכות התפעוליות  והדיווח על מנת למקסם את היעילות של כל פעילות שיווקיות ,למטרות ניהול קמפיינים, ולאופטימיזציה של טלמרקטינג.

.

מדוע כריית מידע שיווקי שונה מכל כריית מידע אחר?

לשם כריית מידע (data mining)  שיווקי יש צורך להבין את עולם השיווק ויש צורך לחבר בין העולמות של שיווק לעולמות של סטטיסטיקה מתקדמת כריית נתונים ומערכות מידע. Hypatia עושה זאת.

מה מיוחד ב-Hypatia?

היפתיה היא החברה היחידה בארץ המתמחה ב: פתרונות אנליטיים בשיווק.


ב-Hypatia תמצאו שילוב מושלם של מקצוענים מתחומי השיווק, הסטטיסטיקה והאלגוריתמיקה . Hypatia מעמידה לרשות אנשי השיווק מבחר רחב של מודלים וכלים שיווקיים הנגישים לאנשי השיווק בחברה.

.

מה הערך המוסף של Hypatia?

לחברת Hypatia ניסיון רב בהטמעת מערכות אנליטיות לתוך הארגון ושילובן במערך השיווקי
ומערך קבלת ההחלטות. לחברת Hypatia בסיס ידע נרחב המבוסס על פרויקטים רבים מול
החברות המובילות בארץ,  בסיס ידע המשמש אותנו להשגת הצלחה מירבית כיום בכל פרויקט
שאנו מבצעים.

.

האם אפשר להבטיח שהמידע שלי יישאר סודי?

אנו בחברת היפתיה מבינים את הרגישות של מידע שיווקי וכריית נתונים שיווקיים. לכן עם כל לקוחותינו הרבים והנכבדים אנו מחויבים לשמירת סודיות קפדנית.

תהיה לך אפשרות להחליט לגבי צורת העבודה: טיפול במידע רק במשרדי החברה שלך, העברת מידע למשרדינו תחת כללי אבטחת מידע מחמירים, או אפילו בצורה מקודדת, כך שלא ניתן יהיה לדעת מיהו הלקוח מאחורי מספר הזיהוי שבבסיס הנתונים שלך.

האם ניתן למדוד את ההצלחה של Hypatia?

Hypatia עובדת על פי מדדים של ROI לבדיקה תמידית של כדאיות. כל פרויקט שאנו מבצעים ניתן למדידה וכימות, ובתוך תהליך העבודה מובנות קבוצות בקרה להשוואה מול תוצאות המודלים.

 



מה זה פתרונות אנליטיים בשיווק?
למה נחוצה כריית מידע שיווקי?
למה שלא אשתמש בכלי Reporting או בכלי OLAP?
מדוע כריית מידע שיווקי שונה מכל כריית מידע אחר?
מה מיוחד בהיפתיה?
מה הערך המוסף של Hypatia?
האם אפשר להבטיח שהמידע שלי יישאר סודי?
האם ניתן למדוד את ההצלחה של Hypatia?
English