top of page
פתרונות

פתרונות

פתרונות

Campaign Management

בחברות רבות כמות הקמפיינים השיווקיים (הישירים) הולכת וגדלה. עם הגידול נוצר עומס רב מאוד על אנשי ה-IT , מחוללי הקמפיין, וה-TIME TO MARKET שלהם הולך ומתארך. הן הסינכרון בין הקמפיינים והן ניתוח של התגובות נפגע. לשם כך נוצרו תוכנות ה- Campaign Management.

חבילות ה-Campaign management מאפשרות ניהול כל המבצעים והמסרים ללקוחות תחת "מטרייה" אחת המוטמעת במערכות המידע בחברה ובה מרוכזים ומעובדים נתוני השיווק והמכירות בעבר ובהווה לצד המודלים השיווקיים  הרלוונטיים. בניית מודלים אלו מבוצעים ע"י שימוש בכלים לכריית מידע ( data mining) פנימיים ל-Campaign managment  או חיצוניים לה.

על בסיס נתוני עבר ו/או על בסיס ידע מוקדם בוחרים את הלקוחות אשר יגיבו לאפיק השיווקי וסוג ההצעה. מתעדים את תגובות הלקוחות למסרים והמבצעים ותוך כך "לומדים" כל העת את קהל היעד ומוסיפים עוד ועוד משתנים לבסיס הנתונים. ברכזה את נתוני המבצע – הכנסות, עלויות תפעול ועוד, המערכת יכולה בכל עת לנתח את הכדאיות ויכולת החזר ההשקעה של הקמפיין ולאפשר לך לנהל באופן מבוקר את תקציב הקמפיין.

result accelerator

Result Accelerator

חברת Hypatia (היפתיה) פיתחה מתודולוגיה מפורטת, מבוססת מגוון רחב של אלגוריתמים, המשפרת משמעותית את תוצרי המכירות בערוץ הטלמרקטינג (telemarketing) .

ב- Result Accelerator אנו מיישמים מודלים קיימים על אוכלוסיות יעד, ומשפרים אותם בהתמדה בעזרת אלגוריתמים ייחודיים שפותחו למטרה זו ובכלים הסטטיסטיים העומדים לרשותנו, עד לקבלת התוצאה האופטימלית. עד היום הוטמעה המערכת בחברות רבות והתוצאות מעוררות השתאות , יותר מ-50% שיפור בתוצאות * !

* השיפור הוא בהכנסה לשעת עבודה אל מול קבוצות בקרה.

סגמנטציה

סגמנטציה 

חישוב הלקוח

בעזרת מתודולוגית ה-Unsupervised segmentation אנו מייצרים קהילות לקוח הומוגניות (סגמנטים) בעלי מאפייני לקוח והתנהגות קנייה דומים ואשר אינם נגלים לעין בחיתוכים סטנדרטיים. לאחר גיבוש הסגמנטים אנו משתמשים בהם לצורך זיהוי התנהגויות ומגמות ייחודיות לכל קבוצה, לצורך פניה שירותית שונה, ולשליפת קהלי יעד לטיפול בפעילויות שיווק שונות. ניתוח זה מבוצע במקביל לפעילויותכריית מידע ( Data mining)  רבות שאנו מבצעים עבור לקוחותינו.

חישוב אורך חיי לקוח וערך לקוח

חיזוי ומניעת נטישה

ההשקעה בקמפיין גיוס לקוחות ו/או במכירת מוצר (בעלות חודשית קבועה), הינה גבוהה, ובד"כ ניתנת להערכה ולמדידה קלה יחסית. לעומת זאת, רווחיות הקמפיין לטווח ארוך קשה לבדיקה כיוון שזמן השהות של לקוח במערכת אינו ידוע, ועל כן גם ההכנסה הצפויה ממנו. על מנת לצפות מראש מי יהיו הלקוחות הרווחיים שלך, אנו מחשבים מדדים פרסונאליים החוזים את אורך חיי הלקוח וערך לקוח מייד עם הצטרפותו על בסיס מגוון הנתונים הידועים ברגע הבדיקה. שיטה זו ייחודית ל- Hypatia ומשתמשת במודלים מגוונים כגון Kaplan-meier ומאפשרת לנתח ROI של קמפיינים גם לגבי מוצרים שהרווחיות בהם תלויה מאוד באורך חיי הלקוח במערכת.

גיוס לקוחות

חיזוי ומניעת נטישה

כידוע, קל יותר להשאיר לקוחות קיימים במערכת מאשר לגייס לקוחות חדשים. מסיבה זו, ובעיקר במצב של שוק רווי, עלינו לעשות את מרב המאמצים כדי למנוע ככל האפשר נטישה של לקוחות. מניעה זו יכולה להתבצע באמצעות זיהוי איתותי נטישה, זיהוי אוטומטי לירידה בנפח פעילות, צפיית סיכויי נטישה וביצוע פעולות מונעות בהתאם. ניתוח ובניית מודל זה  מבוצע במקביל לפעילויות כריית מידע ( Data mining) רבות שאנו מבצעים עבור לקוחותינו.

גיוס לקוחות חדשים

חברת Hypatia (היפתיה) פיתחה פאנל ארצי המאגד בתוכו נתונים סוציו אקונומיים ונתוני LIFE STYLE רבים מבוססי אזורים עד רמת רחוב. ע"י ניתוח מאגר המידע שלך והשלכתו על הפאנל הארצי נוכל ללוות אותך במבצעי שיווק ממוקדי אוכלוסיות יעד.  נתונים אלו משפרים כל פעילות שיווקית ובפעילות טלמרקטינג יוצא (outbound telemarketing) בפרט.

bottom of page